2. Artikulua.-
Hona hemen elkartearen helburuak: BALIO ERREPUBLIKARREN DEFENTSA ETA OROIMEN HISTORIKOAREN BERRESKURAPENA

Jarrai iezaguzu...Logo de facebookLogo de youtubeLogo de twiter

Bilatu:

Irailean

gogoratzeko datak

Angula berria
KaleanBaiko logoa

Gure berriak

Azaroak 29a 19:30etan Irungo Zabaltza plazan

Araiako Teresa Egurrolaren hilketa salatzeko elakrretaratzea, TAS Txingudi Anti Sexista plataformak deituta.

Emakume bat erasotua denean guztiak gara erasoatuak!

Erasorik ez erantzunik gabe!!

Cartel

2012ko azaroak 25a

Emakumeenganako indarkeriaren aurkako Nazioarteko Eguna

Martxa: "Irun-Hondarribia"

Lekua: San Juan plaza

Ordua: 12:00

Deskargatu kartela .pdf-n

Cartel

2012ko martxoak 8a

Manifestazioa: "Denok batera emakumeon eskubideen alde!! "

Lekua: Ensantxe plaza

Ordua: 19:30

Deskargatu kartela .pdf-n

Entzun kuña

2011ko azaroak

Azaroaren 28ko datarekin, eskaera bat iritsarazi zaio Irungo alkateari Irungo Udalak hirian monumentu edo eskultura bat jar dezan fusilatutako eta frankismoko biktima izan diren guztien omenaldi gisa. Egoki jotzen dugun tokietako bat II. Errepublikaren garaian zentro errepublikarra kokatzen zen plaza litzateke.

Irungo fusilatuen zerrenda erantsi da.

Bestalde, alderdi politiko guztietako bozeramaileei idazki bera iritsarazi zaie gure elkartearekiko bilera bat eskatzeko eta gai horri buruz hitz egiteko.

Irungo alkateari egindako eskaera

Fusilatuen zerrenda

2011ko apirilean nafarroako Urzanten hobitik ateratze bat egin zen. Bertan 1936ko matxinadaren ondoren hil zituzten 20 bat errepublikar zeuden. Hobitik ateratzea Aranzadiko kideek egin dute eta Madrildik etorritako ikasleek eta bertako auzotarrek lagundu dute. Gure elkarteko kideak han egon ziren.

Hobitik ateratzeari buruzko bideoa eta argazkiak

Haunditzeko klik egin argazkian

Gure Elkarteak zigilu hauek enkargatu zizkion Postetxeari, baina arrazoiren batengatik, ezetz esan digute… Beste modu batera eduki ezin ditugunez, web orrian utziko ditugu erakusgai...

Errepublikarrak Donostian. Azaroa 2009

2009ko azaroaren 11an:

Gure lagunak Donostiara joan ziren “beren maiestateei” harrera egitera, baina ertzaintzaren miaketa zorrotz baten ondoren, arma benetan “arriskutsua” aurkitu zieten eta ez zieten hurbiltzen utzi.

Argazkian, objektu hain arriskutsu hori erakusten dute.....

Krisiaren aurka manifestazioa. Maiatza 2009

2009ko maiatzaren 21an:

Bandera errepublikarra Irunen Greba Orokorrerako deialdiaren biharamunean, krisiaren aurka hainbat elkartek deitutako manifestazio batean

Joaquín Navarro

2007ko apirilaren 28an

2007/04/28. Hil egin da, 67 urterekin, Joaquín Navarro magistratua, II. Errepublikaren eta herrien askapenaren alde lehen lerroan borrokatu zena.

Errepublikaren aldeko 1. jardunaldietan parte hartu zuen, Irungo Kabigorri Ateneoan, 2005eko apirilean

Ikus ekitaldi hauei buruzko informazioa.

Leandro Agirretxe, 1, 4 Lokala
Irungo Palmera-Montero Gizarte-etxean - 20304 Irun