2. Artikulua.-
Hona hemen elkartearen helburuak: BALIO ERREPUBLIKARREN DEFENTSA ETA OROIMEN HISTORIKOAREN BERRESKURAPENA

Jarrai iezaguzu...Logo de facebookLogo de youtubeLogo de twiter

Bilatu:

Hurrengo ekitaldiak

Azaroak 19

"Resistencia kurda en el norte de Siria" hitzaldia

Cartel

ROJAVA: Emakumeen iraultza.

Rojavan konfederalismo demokratikoa edo konfederalismo komunala deitzen zaio herri autogobernu moduari. Antolatzeko modu horrekin iraultza askatzailea eramaten dute aurrera kurduek: gizartearen boterea indartzen ari dira estatuaren kalterako, euren bizitzak berregituratzen dituzten bitartean.

Las hijas del sol resisten y luchan por todo lo que han construido en el norte de Siria, lugar donde la revolución basada en la democracia radical, el ecologismo y el feminismo iluminaban las tierras desde Afrin hasta Qamishlo: ROJAVA. Las unidades de autodefensa militar se hicieron eco durante la guerra de Kobanê, liberando la ciudad heroicamente de las garras del Estado Islámico.

Hoy la aviación turca bombardea las aldeas de Til Temir, Qamishlo, Serekaniye... La operación 'Rama de olivo' que Erdogan puso en marcha en Afrin continua por todo Rojava bajo el nombre: 'Fuente de paz'. Un genocidio en pleno siglo XXI, está teniendo lugar en el punto de mira de todos los monstruos imperialistas, Kurdistán, siendo un escenario estratégico para la reconfiguración de Oriente Medio.

¿Cuál es la situación actual en Rojava? ¿Cómo llega una brigada feminista de EH hasta esas tierras donde la mujer se coloca en la vanguardia de la revolución? Intentaremos dar respuestas y plantear más preguntas para que la llama de la primera revolución del siglo XXI siga iluminándonos.

Egilea: Maddi Gallastegi

Lekua: Palmera-Montero zentro zibikoan

Ordua: 19:00

Deskargatu kartela

argazkia

Cartel

Abenduak 12

Liburuaren aurkezpena: CHERID Un sicario en las cloacas del Estado

Un libro que pone al desnudo los entresijos del quehacer regular de las cloacas del Estado y el drama de una mujer que los vivió junto al hombre en quien un día creyó.

• Lekua: Palmera-Montero zentro zibikoan
  • Ordua: 19:30

Informazio gehiago

Deskartu kartela (PDF)

Azaroak 2017

Irunen dauden sinbolo frankistei buruzko txostena

"Nicolás Guerendiain" Irungo Errepublikanoen Elkarteak Irunen dauden sinbolo frankistei buruzko txosten bat aurkeztu die Irungo talde guztiei eta horiek kentzeko behar diren neurriak hartzeko eskatu dio udalari, Memoriaren Legearen babesean.

Txosten hau Gogora Memoriaren, Bizikidetzaren eta Giza eskubideen Institutuari ere eman zaio.

Urriak 2018

Tokiko gobernuak besteen ideiak bereak balira bezala aurkeztea kritikatu dute Si se Puede Irun eta EH-Bildu taldeek

Abenduak 2018

"Nicolás Guerendiain" Irungo Elkarte Errepublikanoak saltzen du Udalak gure lanaren aurrean erakutsitako gutxiespena

Azaroak 2018

Irungo Udaletxeko eta Eusko Legebiltzarreko talde ezberdinei bidalitako proposamena Felipe VI.a erregea gaitzesteko mozio bat aurkezteko eskatuz.

“Nicolás Guerendiain” Irungo Elkarte Errepublikanotik, zure erakundean Felipe VI.a erregea gaitzesteko mozio bat aurkezteko eskatzen dizugu, Kataluniako Gobernuarekin eta Bartzelonako Udalarekin egin den bezala.

Taldei bidalitako proposamena

Irungo Ahal Dugu udal taldeak aurkeztutako mozioa, Koroaren kontrako irainen delitua indargabetzeari eta balio errepublikanoekiko eta demokraziarekiko konpormisoa berresteari buruzkoa.

PPren aukako botoarekin eta PSOEren abstentzioarekin, onartua.

Udalbatzaren puntu honen eztabaida ikusi dezakezu hurrengo bideoan:

Hainbat urtetan egindako jarduerak

Leandro Agirretxe, 1, 4 Lokala