2. Artikulua.-
Hona hemen elkartearen helburuak: BALIO ERREPUBLIKARREN DEFENTSA ETA OROIMEN HISTORIKOAREN BERRESKURAPENA

Jarrai iezaguzu...Logo de facebookLogo de youtubeLogo de twiter

Bilatu:

Hurrengo ekitaldiak

2020ko martxoaren 2tik 15era

Parte hartzea “Hobiak lurpetik ateratzen, duintasunak berreskuratzen" jardunaldietan

Antolatzailea: Gure morada

"Nicolás Guerendiain" Irundar Errepublikanoen Elkarteak Gure Moradak antolatutako Memoria Historikoa berreskuratzeari buruzko bi jardunalditan parte hartuko du.

• Hilaren 10ean, 19:00etan: "Nicolás Guerendiain" Irundar Errepublikanoen Elkartearen lanen aurkezpena eta, ondoren, "A pico y pala. trabajos forzados en Gipuzkoa" liburuaren aurkezpena, Aiala Oronoz Mitxelena egilearen eskutik.

Video y fotos

Fotos

• Hilaren 12an, 19:00etan: "Gerra zibila Irunen" hitzaldia, Jon Hernandez historialari eta elkarteko kidearen eskutik. BERTAN BEHERA!!
Kartela

2020ko Martxoaren 17tik 29ra

Erakusketa: "Nobela Grafikoa eta Errepublika" BERTAN BEHERA!!

Lekua: Laboral Kutxaren Erakusketa Aretoan

Ordutegia:

• LANEGUNAK: 18:30etatik 20:30etara
  • LARUNBATAK, IGANDEAK ETA JAI EGUNETAN
    • Goizeetan: 11:00etatik 13:00etara
    • Arratsaldeetan:18:30etatik 20:30etara

Informazio gehiago.

Deskargatu kartela (PDF)

2020ko apirilak 19, 12:30etatik

II Errepublikaren 89 urteurrenaren ospakizuna

Udala

12:30etik aurrera, Errepublikarren antzinako Zentrotik (Ensantxe plaza), Martxa Errepublikarra irtengo da. Irungo kaleetan zehar abiatuko da eta San Juan plazan amaituko da; plazan, txalapartaren soinuarekin harrera egingo zaio martxari. Komunikatu bat irakurriko da eta ohorezko aurreskuaren ondoren, bandera errepublikarra jasoko da, Riegoren ereserkiaz lagunduta.

Jarraian, Herri-Bazkaria Irungo Atseginan. Prezioa: 25 €. Menua

Herri osoan animatzen dugu bandera errepublikarrak jartzera balkoietan.

Informazio osoa. Argazkiak eta bideoa

Azaroak 2017

Irunen dauden sinbolo frankistei buruzko txostena

"Nicolás Guerendiain" Irungo Errepublikanoen Elkarteak Irunen dauden sinbolo frankistei buruzko txosten bat aurkeztu die Irungo talde guztiei eta horiek kentzeko behar diren neurriak hartzeko eskatu dio udalari, Memoriaren Legearen babesean.

Txosten hau Gogora Memoriaren, Bizikidetzaren eta Giza eskubideen Institutuari ere eman zaio.

Urriak 2018

Tokiko gobernuak besteen ideiak bereak balira bezala aurkeztea kritikatu dute Si se Puede Irun eta EH-Bildu taldeek

Abenduak 2018

"Nicolás Guerendiain" Irungo Elkarte Errepublikanoak saltzen du Udalak gure lanaren aurrean erakutsitako gutxiespena

Azaroak 2018

Irungo Udaletxeko eta Eusko Legebiltzarreko talde ezberdinei bidalitako proposamena Felipe VI.a erregea gaitzesteko mozio bat aurkezteko eskatuz.

“Nicolás Guerendiain” Irungo Elkarte Errepublikanotik, zure erakundean Felipe VI.a erregea gaitzesteko mozio bat aurkezteko eskatzen dizugu, Kataluniako Gobernuarekin eta Bartzelonako Udalarekin egin den bezala.

Taldei bidalitako proposamena

Irungo Ahal Dugu udal taldeak aurkeztutako mozioa, Koroaren kontrako irainen delitua indargabetzeari eta balio errepublikanoekiko eta demokraziarekiko konpormisoa berresteari buruzkoa.

PPren aukako botoarekin eta PSOEren abstentzioarekin, onartua.

Udalbatzaren puntu honen eztabaida ikusi dezakezu hurrengo bideoan:

Hainbat urtetan egindako jarduerak

Leandro Agirretxe, 1, 4 Lokala