2. Artikulua.-
Hona hemen elkartearen helburuak: BALIO ERREPUBLIKARREN DEFENTSA ETA OROIMEN HISTORIKOAREN BERRESKURAPENA

Jarrai iezaguzu...Logo de facebookLogo de youtubeLogo de twiter

Bilatu:

Hurrengo ekitaldiak

2019ko apirilak 14, 12:30etatik

II Errepublikaren 88 urteurrenaren ospakizuna

Udala

12:30etik aurrera, Errepublikarren antzinako Zentrotik (Ensantxe plaza), Martxa Errepublikarra irtengo da. Irungo kaleetan zehar abiatuko da eta San Juan plazan amaituko da; plazan, txalapartaren soinuarekin harrera egingo zaio martxari. Komunikatu bat irakurriko da eta ohorezko aurreskuaren ondoren, bandera errepublikarra jasoko da, Riegoren ereserkiaz lagunduta.

Jarraian, Herri-Bazkaria Irungo Atseginan. Prezioa: 25 €. Menua

Herri osoan animatzen dugu bandera errepublikarrak jartzera balkoietan.

Informazio osoa. Argazkiak eta bideoa

Apirilak 2019

Errepublikar-bandera Udaletxearen balkoian jartzeko eskaera

2019-03-06
Aurreko urteetan bezala, Irungo alkateari, apirilaren 14an  Udaletxearen balkoian errepublikar-bandera jartzeko eskaria egin diogu. Eskari horren kopia gainerako Udal-talde politikoei ere helarazi diegu.

Irakurri eskaera [PDF]

Literatur lehiaketako kartela

2019eko martxoak - 2019ko ekainak

XI Literatur Lehiaketa Errepublikarra Gazteentzako

Elkartearen ekitaldien artean hurrengo udaberrirako XI Literatur Lehiaketa Errepublikarra Gazteentzako iragartzen du. Lehiaketa honen xedea balio errepublikarrak ezagutaraztea eta sustatzea da, batez ere gazteen artean.

Informazioa eta Oinarriak

Deskargatu kartela .pdf

Kartela

2019eko martxoak - 2019ko ekainak

Komiki Errepublikanoen III. Lehiaketa, egile berrientzat

Elkartearen ekitaldien artean hurrengo udaberrirako Komiki Errepublikanoen III. Lehiaketa, egile berrientzat iragartzen du. Lehiaketa honen xedea balio errepublikarrak ezagutaraztea eta sustatzea da, batez ere gazteen artean.

Informazioa eta Oinarriak

Deskartu kartela .pdf

Azaroak 2017

Irunen dauden sinbolo frankistei buruzko txostena

"Nicolás Guerendiain" Irungo Errepublikanoen Elkarteak Irunen dauden sinbolo frankistei buruzko txosten bat aurkeztu die Irungo talde guztiei eta horiek kentzeko behar diren neurriak hartzeko eskatu dio udalari, Memoriaren Legearen babesean.

Txosten hau Gogora Memoriaren, Bizikidetzaren eta Giza eskubideen Institutuari ere eman zaio.

Urriak 2018

Tokiko gobernuak besteen ideiak bereak balira bezala aurkeztea kritikatu dute Si se Puede Irun eta EH-Bildu taldeek

Abenduak 2018

"Nicolás Guerendiain" Irungo Elkarte Errepublikanoak saltzen du Udalak gure lanaren aurrean erakutsitako gutxiespena

Azaroak 2018

Irungo Udaletxeko eta Eusko Legebiltzarreko talde ezberdinei bidalitako proposamena Felipe VI.a erregea gaitzesteko mozio bat aurkezteko eskatuz.

“Nicolás Guerendiain” Irungo Elkarte Errepublikanotik, zure erakundean Felipe VI.a erregea gaitzesteko mozio bat aurkezteko eskatzen dizugu, Kataluniako Gobernuarekin eta Bartzelonako Udalarekin egin den bezala.

Taldei bidalitako proposamena

Irungo Ahal Dugu udal taldeak aurkeztutako mozioa, Koroaren kontrako irainen delitua indargabetzeari eta balio errepublikanoekiko eta demokraziarekiko konpormisoa berresteari buruzkoa.

PPren aukako botoarekin eta PSOEren abstentzioarekin, onartua.

Udalbatzaren puntu honen eztabaida ikusi dezakezu hurrengo bideoan:

Hainbat urtetan egindako jarduerak

Leandro Agirretxe, 1, 4 Lokala