2. Artikulua.-
Hona hemen elkartearen helburuak: BALIO ERREPUBLIKARREN DEFENTSA ETA OROIMEN HISTORIKOAREN BERRESKURAPENA

Jarrai iezaguzu...Logo de facebookLogo de youtubeLogo de twiter

Bilatu:

Erakusketa "Prentsa Errepublikan"

Erakusketaren kartela

II. Errepublikan, estatu espainiarrak bere historia garaikideko aldirik bizi eta aztoratuenetakoa bizi izan zuen. Prentsa ez zen libre geratu asaldura horretatik, eta joera ideologiko guztietako egunkari ugari argitaratu ziren. Prentsa bitarteko paregabea izan zen, hiritarrek egunez egunekoa, gertatzen zenaren gaurkotasuna, jakin zezaten.

Erakusketa honen bidez, "Nicolás Guerendiain" Irungo Errepublikarren Elkarteak II. Errepublikan zein prentsa izan ziren eta nolakoak izan ziren islatu nahi du. Ibilbide bat egingo dugu garai hartan Estatuko kioskoak betetzen zituzten eta estatuko egoera soziala eta politikoa islatzen zuten egunkariak gaitzat hartuta. Une hartan gure gizartean zeuden joera politikoetako egunkariak, aldizkariak eta komikiak ikusi ahal izango dituzue.

Irunek ere, beste hiri askok bezala, izan zituen bere egunkariak, eta apenas dagoen jasota haietakorik. Haien erakusgarri txiki bat ere egongo da gure erakusketan. (Irun Republicano, Bidasoa, La Frontera…)

Inaugurazioa

2010eko martxoaren 29an "La prensa en la República" Euskadiko Kutxaren Erakusketa Aretoan inauguratu zen.

2010-04-03ko "El Diario Vasco"eko artikukua

Inaugurazioaren bideoak ikusi dezakezu

Erakusketaren argazkia

Inaugurazioaren argazkiak