"Nicolás Guerendiain"
Irungo Errepublikarrak
Balio errepulikarren defentsa eta oroimen historikoaren berreskurapena

Albiste interesgarriak

2014ko azaroak 25a

Manifestazioa

2014ko irailak 13

Irun Palestinarekin

Lekua: san Juan plazan

Informazio gehiago

2014ko abuztuak 2

Israeli boikota!

Lekua: san Juan plazan

Informazio gehiago

2014ko martxoak 8a

Gure gorputzaren jabe!

Lekua: Ensantxe plazan

Ordua: 19:00

Deskargatu kartela .pdf

2014ko otsailak 15

Hiru militar frankista aterako dira hemengo toki-izendegitik

Nafarroako hirinidearen eta Agirretxe plazaren izenak mantenduko dira, oraindik erabaki gabe dago zer gertatuko den Mourlane Mitxelena eta Aznar Enbaxadore kaleen izenekin... DV-ko berria

2013ko azaroak 25a

Zaratatsua Manifestazioa

cartel

2013ko irailak 14

Eraso inperialistarik ez Sirian!

20:30: Manifestazioa. San Juan plazan. Irun.

EEBB eta Frantzia buru direla, inguruko indar atzerakoien babesarekin (Turkia, Qatar, Saudi Arabia, Israel eta Jordania) eta estatu, nahiz instituzio kapitalista europarren laguntzarekin, eraso militarraren mehatsuen aurrean, (komunikatu honekin bat egiten dugun eragileak)honakoa jakinarazi nahi luke:...Irakurri

cartel

Maiatzaren 11

Ongi etorri Felipe Borboikoari

20:00h: Urdanibia Plazatik manifestazioa

Felipe de Borbonek Irunen jokatuko den areto-futboleko errege kopako finalera egin lezakeen bisita dela eta “Nicolás Guerendiain” Irungo Errepublikarren Elkarteak bate gin nahi du datorren larunbatean 11n, “Herri Ziztadak" koordinatzaileak egingo dituen ekintzekin, koroaren oinordekoak gure hirira egingo duen bisitagatik.

Monarkia erregimen hau anakronikoa eta ustela izateaz gain, Francok ezarritako erregimen bat da eta horren oinordekoaren bisitak eragiten digun gaitzespena adierazi nahi dugu.

Ez dugu Juan Carlos maite, ezta haren semea ere. Ez dugu MONARKIARIK nahi demokraziaren aurkakoa eta ilegala delako.

Dei bat egiten diogu heri guztiari kalera ateratzeko eta oinordekoari “ongietorria” emateko. 20:00etan, Irungo Urdanibia plazan, elkarretaratzea egin ondoren, manifestaldia egingo da hirian zehar.

Erakuts ezazu zure desadostasuna. Jar ezazu zure bandera errepublikarra leihoan!!!

Erregea kanpora ORAINTXE!!!
Monarkia kanpora!!

Haiek ez ziren etorri, baina gu han izan ginen...

kartel

Maiatzaren l.

Maiatzaren lehenengo honetan kaleak hartuko ditugu!!!

19:30h: Pio XII Plazatik Moskura Manifestazioa

Pasa den martxoaren 15ean egin bezala, maiatzaren lehenengo honetan ere kalera aterako gara. Horren data nabarmenean ezin etxean geratu. Arrazoiak soberan ditugu eta. Irunen 5000 pertsona baina gehiago daude langabezian, EAE eta Gipuzkoakoa baina dexente handiagoa den batazbestekoa eta %20 ingurura iristen dena.... Informazio gehiago

2013ko martxoak 15a

Irunek baditu kalera ateratzeko nahikoa arrazoi

Lekua: San Juan plazan

Ordua: 20:00

Eragile talde handi batek, datorren martxoaren 15ean 20:00etan, Irungo San Juan Plazan kontzentrazio aldarrikatzaile bat antolatuko du “irundarron gehiengoak bizi dugun” egoera sozialarekin asperturik gaudela erakusteko. Informazio gehiago

Hugo Chavezi omenaldia

2013ko martxoak 9a

Hugo Chavezi omenaldia

Lekua: Urdanibia plazan

Ordua: 19:30

Martxoak 9 larunbata, 120 lagun bildu gera Irungo Urdanibia plazan (Mosku) Hugo Chavez komandantea omentzeko. Informazio gehiago

2013ko martxoak 8a

Manifestazioa:
Le combat continue, gora borroka feminista! Somos más que cuando empezamos!

Lekua: San Juan plazan

Otsailak 2a 19:00etan Irungo Zabaltza plazan

Aste honetan Antsoainen (Nafarroa) emakume bat erail dute, eta TAS Txingudi Anti Sexista gertaera honen aurrean bere gaitzespena erakutsi nahi du.

Emakume bat erasotua denean guztiak gara erasoatuak!

Erasorik ez erantzunik gabe!!

Onartua Irunen frankismoaren krimenen aurkako kereila babesteko Mozioa

Irungo Udalak abenduaren 26an egin zuen osoko bilkuran onartu egin zen, Irungo Ezker Batua-Berdeak eta Bildu udal talde politikoek, gure elkartearen ekimenez, frankismoaren krimenen aurkako kereila babesteko aurkeztutako Mozioa.

Mozioa irakurri ondoren, EB-Berdeak, PP, Bildu eta PSEko ordezkariek hitz egin zuten.

Ondoren bozketa egin zen eta, bertan, EB-Berdeak, Bildu, PNV eta PSEko 19 zinegotziek alde bozkatu zuten eta PPko 4 kideak abstenitu egin ziren.

Jaitsi ezazu Udalaren ebazpena

Albiste DV-n

Pleno

Irungo Udaleko Osoko Bilkura. 2012/12/26 (Txingudi kanala)

Frankismoaren krimenen aurkako kereila babesteko mozioa

Gasteizko udalak eguin duen bezala et agure elkarteak eskatuta, Irungo Ezker Batua-Berdeak eta Bildu udal taldeek Mozio bat aurkeztu dute Irungo Udalean Frankismoaren krimenen aurkako kereila babesteko.

Aipatutako mozioa eztabaidatuko da datorren asteazkenean, abenduak 26, 19:30ean Irungo Udaletxean egingo den osoko bilkuran.

Deskargatu mozioa .pdf-n

Azaroak 29a 19:30etan Irungo Zabaltza plazan

Araiako Teresa Egurrolaren hilketa salatzeko elakrretaratzea, TAS Txingudi Anti Sexista plataformak deituta.

Emakume bat erasotua denean guztiak gara erasoatuak!

Erasorik ez erantzunik gabe!!

2012ko azaroak 25a

Martxa: "Irun-Hondarribia"

Lekua: San Juan plaza

2012ko martxoak 8a

Manifestazioa: "Denok batera emakumeon eskubideen alde!!"

Entzun kuña

2011ko azaroak

Azaroaren 28ko datarekin, eskaera bat iritsarazi zaio Irungo alkateari Irungo Udalak hirian monumentu edo eskultura bat jar dezan fusilatutako eta frankismoko biktima izan diren guztien omenaldi gisa. Egoki jotzen dugun tokietako bat II. Errepublikaren garaian zentro errepublikarra kokatzen zen plaza litzateke.

Irungo fusilatuen zerrenda erantsi da.

Bestalde, alderdi politiko guztietako bozeramaileei idazki bera iritsarazi zaie gure elkartearekiko bilera bat eskatzeko eta gai horri buruz hitz egiteko.

Irungo alkateari egindako eskaera

Fusilatuen zerrenda

2011ko apirilean nafarroako Urzanten hobitik ateratze bat egin zen. Bertan 1936ko matxinadaren ondoren hil zituzten 20 bat errepublikar zeuden. Hobitik ateratzea Aranzadiko kideek egin dute eta Madrildik etorritako ikasleek eta bertako auzotarrek lagundu dute. Gure elkarteko kideak han egon ziren.

Hobitik ateratzeari buruzko bideoa eta argazkiak

Haunditzeko klik egin argazkian

Gure Elkarteak zigilu hauek enkargatu zizkion Postetxeari, baina arrazoiren batengatik, ezetz esan digute… Beste modu batera eduki ezin ditugunez, web orrian utziko ditugu erakusgai...

Errepublikarrak Donostian. Azaroa 2009

2009ko azaroaren 11an:

Gure lagunak Donostiara joan ziren “beren maiestateei” harrera egitera, baina ertzaintzaren miaketa zorrotz baten ondoren, arma benetan “arriskutsua” aurkitu zieten eta ez zieten hurbiltzen utzi.

Argazkian, objektu hain arriskutsu hori erakusten dute.....

Krisiaren aurka manifestazioa. Maiatza 2009

2009ko maiatzaren 21an:

Bandera errepublikarra Irunen Greba Orokorrerako deialdiaren biharamunean, krisiaren aurka hainbat elkartek deitutako manifestazio batean

Joaquín Navarro

2007ko apirilaren 28an

2007/04/28. Hil egin da, 67 urterekin, Joaquín Navarro magistratua, II. Errepublikaren eta herrien askapenaren alde lehen lerroan borrokatu zena.

Errepublikaren aldeko 1. jardunaldietan parte hartu zuen, Irungo Kabigorri Ateneoan, 2005eko apirilean

Ikus ekitaldi hauei buruzko informazioa.